Anetka a její život

aneb Co jste o mně chtěli vědět, ale báli jste se zeptat :)

Slastné nicnedělání na Phuketu :)

Published by Anetka under on 15:48
Ahojky a zdravím vás všechny z Phuketu. Dnešní den byl především ve znamení odpočinku na pláži a slastného nicnedělání. Jako vždy jsem vstala až docela pozdě, takže jedna z prvních věcí, co jsme udělali, bylo jít se najíst. Měla jsem palačinku s banánem a medem. Nepředstavujte si však něco jako typické české palačinky, ale spíše něco jako dort z kynutého těsta, do kterého jsou přidány banány. Za 60 báthů ale výborné jídlo. Borísek měl naprosto skvělou polévku z kokosového mléka s kuřecím masem a se zeleninou. Kdo neochutnal, rozhodně prohloupil. Mňamka největší! :)

Bylo nám nábídnuto jet rybařit, ale jelikož bylo hrozné teplo, tak jsme se rozhodli nejet a vyslali pouze Michala. Zůstali jsme místo toho na pláži a užívali si. Nebylo mi sice úplně nejlépe, ale po pár hodinách se to zlepšilo - naštěstí - a tak jsme mohli jít na procházku na místní letiště. Bylo to krásné - pláž, moře, písek, zapadající slunce - prostě pohádka. Zpátky jsme se vraceli až za tmy, ale naštěstí jsme kemp v pořádku našli. Jinak bychom museli asi noc strávit někde na břehu moře - což zase tak špatný nápad není, když se nad tím tam zamyslím :)

A večer? Dnešní večer byl naprosto skvělý - pořádalo se totiž barbacue! Thajské barbacue s naprosto skvělý grilovaným kuřecím masem, zeleninkou a ovocem k tomu. Na tuhle večeři budu vzpomínat ještě hodně dlouho! Olizuji se ještě teď :) Navíc skvělá společnost, krásně jsme si popovídali - anglicky samozřejmě, zjistili zajímavé informace o Bangkoku, kam odlétáme ve čtvrtek a bylo nám prostě moc a moc krásně! Přála bych si, aby každý z vás měl možnost něco tak hezkého zažít - noc pod hvězdami, s milými lidmi - to je něco, na co se jen tak rychle nezapomíná!

Pac a pusu a mám vás moc ráda.


Anetka

2 komentářů:

Unknown řekl(a)... @ 7. února 2010 v 23:10

Hmm barbacue, jsem rad ze ti chutna :)

Anetka řekl(a)... @ 8. února 2010 v 17:13

:) Bylo výborné!!! Ale tvoje maminka stejně vaří lépe, to mi můžeš věřit!

Okomentovat