Anetka a její život

aneb Co jste o mně chtěli vědět, ale báli jste se zeptat :)

Den D - odlet!!!

Published by Anetka under on 15:52
Ve čtvrtek 4. 2. 2010 začalo naše veliké dobrodružství. V 12:35 našeho času jsme z pražského ruzyňského letiště odletěli se společnostní EasyJet do italské Malpensy (nedaleko od Milána), kde jste také za něco přes hodinu poté v pořádku přistáli. Byl to můj naprosto první let v mém životě! Abych řekla pravdu, byla jsem z toho docela nervózní - letiště samo o sobě je strašně veliké, člověk musí dělat spoustu věcí, ukazovat doklady, předávat zavazadla a tak podobně. Všechno bylo pro mě nové a neznámé, ale díky Borískově a Michalově pomoci jsem se nakonec do letadla dostala celá :)

Jaký byl let? Naprosto úžasný!!! Když letadlo začalo stoupat, tak mi nebylo zrovna nejlépe, ale nebylo to zase tak hrozné, že bych to nezvládla. Bylo nádherné pozorovat z takové výšky zemi! Vidět všechny ty domečky a hory. Viděli jsme samozřejmě nádherné zasněžené Alpy! Naprostá pohádka! Ty jejich zasněžené vrcholky a ta obrovská vzdálenost člověka uvádí do hrozného úžasu.

0 komentářů:

Okomentovat