Anetka a její život

aneb Co jste o mně chtěli vědět, ale báli jste se zeptat :)

Den plný thajských tajemství

Published by Anetka under on 17:06
Ahojky všem a přeji moc a moc krásný den!

Dnešní den byl opravdu nádherný a zcela ve znamení objevování a poznávání thajské kultury. Oproti předchozím dnům jsme vstávali poměrně brzy, což se mi popravdě mnoho nelíbilo, jelikož jsem v noci nemohla moc spát a tak jsem byla poměrně unavená. To ale vůbec nevadilo a nebránilo tomu, abych si dnešní den nádherně a naprosto dokonale užila!

Po dobré snídani (toast s máslem a marmeládou a k tomu výborný ovocný shake) jsme vyrazili s Borískem a Michalem po pláži směrem k phuketskému International Airport. Je vzdálené asi čtyři kilometry od místa, kde bydlíme, což se sice nemusí zdát jako tak velká dálka, ale když jdete v písku, mořské vlny vás málem srazí do vody a sluníčko svítí tak moc, že máte pocit, že se rozpustíte, tak je to docela dost fyzicky náročné. Popravdě jsem měla docela dost co dělat, abych to zvládla, ale jsem holka šikovná :)

U letiště to bylo nádherné - pozorovali jsme přilétávající a odlétávající letadla, která přistávala kousíček za námi na letištní dráze - skvělý zážitek! Opravdu nádhera, kdo nezažil, jak vám přímo nad hlavou letí letadlo, tak nepochopí! Poté jsme pokračovali dále - k nádherné laguně s pohádkově modrou vodou, kde se dokonce nacházely korály. Sice ne zrovna v nejlepším stavu - když si uvědomíte, že tady v roce 2004 byla tsunami, tak se není čemu divit, že... A rovněž spousta krásných rybiček a všudypřítomní maličcí krabi :)

Poté nás čekalo to pravé poznávání pravé thajské kultury. Hladoví a žízniví jsme se vypravili hledat něco k snědku a hlavně k pití. A přestože jsme si mysleli, že nic nenajdeme, tak k našemu velkému překvapení tomu tak nebylo a objevili jsme několik místních malých krámků, kde prodávali samé dobrůtky. Koupili jsme si skvělé - a také hodně moc ostré maso na tyčkách - nějaký zvláštní, ale výborný druh ryby a sýr a k tomu kokosové mléko! A všechno jen za pár bathů! Neuvěřitelné - takhle levně se opravdu nikde v Čechách nenajíte. Pokud chcete šetřit, jeďte do Thajska :) Dokonce jsme dostali ještě dva kokosy zdarma od jednoho pána, kterého jsme potkali nedaleko letiště - byly právě shozené z palmy - no, není to pohádka?

Thajci jsou strašně, strašně moc milí lidičkové, kteří když vidí nějakého cizince, tedy človíčka, který není tmavý od hlavy k patě, tak jsou strašně šťastní a hrozně hodní a přívětiví. Dnes jsme zažili, jaké to je, když jste centrem pozornosti Thajců a ti vás fotografují jako nějaká zvířátka v zoo :) Docela hodně zajímavý zážitek, ale proč ne :)

Na pokraji fyzického vyčerpání jsem došla zpátky na Mai Khao do chatky a hned, když se mi naskytla příležitost, jsem si lehla a přestože jsem si chtěla číst, tak jsem jednoduše usnula jak dřevo :) Probudila jsem se až večer na večeři, která byla opět - jak jinak - v thajském stylu. Výborné thajské široké nudle s mořskými plody - obrovskými krevetami, které si snad ani nedokážete představit. No, byly dobré, to ano, ale že bych se bez nich neobešla, to asi ne :) Přeci jen, domácí svíčková, je domácí svíčková :)

Tak to je z dnešního dne asi vše. Na zítřek plánujeme odpočinkový den, rozhodně ne žádné velké výlety, nebo to moje záda nevydrží a v Bangkoku, kam odlétáme ve čtvrtek, nebudu schopná si ani nasadit batoh, natož zvládnout ten náročný program, který nás čeká. Ve čtvtek nejspíše pojedeme na průzkum celého ostrova - na skútrech! Tak držte palce, ať to dobře dopadne. Pokud nevíte, tak v Thajsku se jezdí vlevo, takže to pro mě bude docela změna, i když i samotná jízda na skútru už docela dost velkou změnou bude :)

Mám vás moc ráda a posílám veliké phuketské objetí pro všechny, kteří mě mají rovněž rádi.

Pac a pusu a lagon (thajsky nashledanou :)



vaše Anetka

2 komentářů:

Unknown řekl(a)... @ 8. února 2010 v 21:37

zdravime te anetko a tise zavidime. pekne si to uzij !

Anetka řekl(a)... @ 9. února 2010 v 15:32

Děkuji vám, jste moc milí, že na mě myslíte. Také na vás vzpomínám a doufám, že jste v pořádku a máte se moc hezky. Posílám veliké objetí z Thajska!!!

Okomentovat