Anetka a její život

aneb Co jste o mně chtěli vědět, ale báli jste se zeptat :)

Let na Phuket

Published by Anetka under on 15:53
O několik hodin později, přesněji v O:35 jsme měli odlétat do Thajska na Phuket, ale náš odlet se o pár minut opozdil. Byla jsem hrozně unavená a vyčerpaná z toho, co jsme zažili, jak jsme byli celou dobu na letišti, pořádně si nemohli odpočinout a navíc nás čekal dlouhý let. Letěli jsme se společnosti BluePanorama (italská), která je naprosto skvělá a poskytuje cestujícím veliký komport. Dostali jsme během letu dvakrát najíst a napít, personál byl moc hodný a přívětivý, jedná nevýhoda byla, že jsme seděli v prostřední řadě, takže jsme toho mnoho neviděli. Ale já jsem - narozdíl od kluků - stejně většinu času prospala, takže nevadilo. O jedenáct hodin později, kolem půl sedmé thajského času (u nás je o sedm hodin méně), jsme přistáhli na phuketském mezinárodním letišti. Když jsme vycházeli z letadla, tak jsme museli vyplňovat "Arrival Card" kvůli vízům do této země, trochu jsme se obávali, jestli nám přijdou kufry, jelikož letadlo pokračovalo až do Bangkoku a nakonec jsme měli menší problémy s nalezením vhodného odvozu k naší konečné destinaci - Seaside Cottages! Kluci jsou ale naprosto dokonalí a skvělí, takže jsme se dostali na místo i přesto, že pan řidič dost dobře nevěděl, kam vlastně jedeme.

Asi v půl devátého thajského času jsme se dostali konečně na místo. Naše chatičky se nachází v naprosté pustině, kde není skoro nic jiného než náš kempík s malou restaurací a barem, poté pár dalších hotelů a jinak jen nádherné písečné pláže. Hned, jak jsme přijeli a ubytovali jsme se, jsme se šli vykoupat do moře - je tak krásně teplé a nádherné! Miluju moře, teplo a toto prostředí, které je pro mnohé příšerně vlké a až nesnesitelné, ale mně vyhovuje. Alespoň nemrznu tak jako u nás doma v České republice.

2 komentářů:

Unknown řekl(a)... @ 6. února 2010 v 22:35

Aaa, konecne ti neni zima :) Mela ses narodit nekde bliz k rovniku :) Mimochodem je legracni, jak ja jsem v kuchyni v tricku a mexicanka v bunde :)

Anetka řekl(a)... @ 8. února 2010 v 17:12

Narodit se na rovníku? Já? No, to snad ne, Kubíku, vem si, že kdyby se tak opravdu stalo, tak je jen velmi malá pravděpodobnost, že bychom se kdy setkali... A to by opravdu nebylo něco, co bych si přála...

Okomentovat